Publikacje

Link do ResearchGate

2021

  • Palonka J. (2021), Doskonalenie wykorzystania danych w organizacjach non profit, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice, ss. 204, ISBN 978-83-7875-717-7.
  • Palonka J. (2021), Data Discovery Systems for Not-for-Profit Organizations, [in:] Encyclopedia of Organizational Knowledge, Administration, and Technology, ed. M. Khosrow-Pour, IGI Global, Hershey, s. 536-548, ISBN: 978-1-79983-473-1.

2019

  • Palonka J. (2019), Jakość danych i informacji w organizacjach non-profit, [w:] Informatyka i zarządzanie na przełomie wieków. Metody, narzędzia, systemy, zastosowania, red. T.Parys, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa, s. 313-333, ISBN: 978-83-66282-17-9.
  • Palonka J. (2019), Wykorzystanie danych do doskonalenia usług w organizacjach non profit, [w:] Procesy modelowania danych i podejmowania decyzji w architekturze systemowej przedsiębiorstwa, red. M.Pańkowska, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice, s. 83-99, ISBN: 978-83-7875-566-1.

2018

  • Palonka J. (2018), Data Management Maturity for Knowledge-Based Decision-Making: Case of Polish Third Sector Organizations, [in:] Global Practices in Knowledge Management for Societal and Organizational Development, ed. N.Baporikar, IGI Global, Hershey, s. 126-144, ISBN: 978-15-22-53009-1.
  • Palonka J. (2018), Dojrzałość organizacji trzeciego sektora gospodarki narodowej w Polsce w zarządzaniu danymi w procesach podejmowania decyzji zarządczych, „Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie”, nr 168, s. 9-25, ISSN: 1234-8872.
  • Palonka J. (2018), Wykorzystanie systemów Data Discovery w zarządzaniu w organizacjach not-for-profit, „Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia”, vol. 52, no. 2, s. 111-125, ISSN: 0459-9586.

2017

  • Palonka J.: Data Management Maturity for Knowledge-Based Decision-Making: Case of Polish Third Sector Organizations, (ed.) Neeta Baporikar. Global Practices in Knowledge Management for Societal and Organizational Development, IGI Global 2017 ISBN13: 9781522530091|ISBN10: 1522530096|EISBN13: 9781522530107|DOI: 10.4018/978-1-5225-3009-1 (doi:10.4018/978-1-5225-3009-1.ch006)
  • Palonka J., Lora M., Oziębło T.: Google Analytics as a Prosumption Tool for Web Analytics, (in:) The Analytics Process Strategic and Tactical Steps, Edited by Eduardo Rodriguez, CRC Press Taylor & Francis Group, ISBN 9781498784641
  • Palonka J.: Wykorzystanie systemów Data Discovery w zarządzaniu w organizacjach not-for-profit (w druku)
  • Palonka J.: Dojrzałość organizacji trzeciego sektora gospodarki narodowej w Polsce w zarządzaniu danymi w procesach podejmowania decyzji zarządczych (w druku).

2016

  • Palonka J., Porębska-Miąc T.: A blog as an effective communication tool in e-business, Zeszyty naukowe Informatyka i Ekonometria nr 2/2016, (red.) M. Pańkowska.
  • Modele techniczno-społeczne wirtualizacji i udostępniania na żądanie zasobów IT / red. nauk. Joanna Palonka, Małgorzata Pańkowska, Mariusz Żytniewski, Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2016.
  • Palonka J., Porębska-Miąc T.: Koncepcja zwirtualizowanego modelu biznesowego dla MŚP , [w:] Modele techniczno-społeczne wirtualizacji i udostępniania na żądanie zasobów IT (red.) J. Palonka, M. Pańkowska, M. Żytniewski, UE Katowice 2016.
  • Palonka J., Begovic D.: Data Driven Decision Making Process: The Case of Polish Organizations, Proceedings of the 13th International Conference on Intellectual Capital, Knowledge Management & Organisational Learning, Ithaca College New York, USA Edited by G.Scott Erickson & Helen N. Rothberg, Academic Conferences Publishing International Limited Reading, UK, 2016 ISBN:978-1-911218-13-5, ISSN 2048-9803.
  • Palonka J., Porębska-Miąc T.: A blog as an effective communication tool in e-business, Zeszyty naukowe Informatyka i Ekonometria nr 2/2016, (red.) M. Pańkowska.

2015

  • Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach / red. nauk. Małgorzata Pańkowska, Joanna Palonka, Nr 234, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2015.
  • Palonka J. : Kontroling, (w) Wybrane zagadnienia wykorzystania systemu SAP ERP w organizacji, Praca zb. pod red. M. Żytniewskiego, UE Katowice 2014.
  • Palonka J.: Narzędzia prosumpcji w analizie danych internetowych, (w:) Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania. Praca zb. pod red. M.Pańkowskiej, UE Katowice 2014.

2014

  • Palonka J., Porębska-Miąc T.: Rekrutacja w mediach społecznościowych (Social Recruiting), (w:) Innowacje w Zarządzaniu i Inżynierii Produkcji, (red.) R. Knosala, Oficyna Wydawnicza PTZP, Opole 2014, ISBN 978-83-930399-6-8
  • Palonka Joanna, Lora Marcin, Oziębło Tomasz: Google Analytics As a Prosumption Tool For Web Analytics, Proceedings of the International Conference on Analytics Driven Solutions: ICAS2014 , Edited by Eduardo Rodriguez and Greg Richards, Telfer School of Management University of Ottawa Canada, Academic Conferences Limited UK, 2014, 73-81; Bibliogr.s. 81 E‐Book ISBN: 978‐1‐910309‐50‐6, Book version ISBN: 978‐1‐910309‐48‐3, CD Version ISBN: 978‐1‐910309‐49‐0
  • Palonka J., Porębska-Miąc T.: Cloud And Mobility As The Main Trends In Unified Communications, (in:) Ambient Technologies and Creativity Support Systems, Edited by Palonka, H.Sroka i M.Pańkowska, UE, Katowice 2014.

2013

  • Palonka J.: Zarządzanie umowami z wykonawcami systemów IT, (w:) Wyzwania w rozwoju podstaw metodycznych projektowania systemów informatycznych zarządzania”, (red.) M.Pańkowska, S.Stanek, UE Katowice, 2013, ISBN 978-83-7875-038-3, ISSN 2083-8611.
  • Palonka J.: Wirtualny urząd jako jedna z platform interakcji mediów społecznościowych dla administracji publicznej, (red.) A.Kobyliński, A.Sobczak, (w:) Roczniki, Kolegium Analiz Ekonomicznych zeszyt nr 29/2013 SGH, Warszawa 2013,  ISSN 1232-4671.
  • Palonka J., Porębska-Miąc T.: Social Media for Corporate Brands, (in:) User-Driven Information Systems Development, Edited by M. Pańkowska, UE, Katowice 2013, ISSN 2083-8611.
  • Palonka J., Porębska-Miąc T.: Marki konsumenckie w serwisach społecznościowych, (w:) Tendencje w zarządzaniu – konteksty teoretyczne i rozwiązania praktyczne, (red.) A.Bajdak, M.Nowak, A.Samborski, H.Zawadzki, UE, Katowice 2013, ISBN 978-83-7875-115.
  • Sroka H., Palonka J.: Obszary integracji technologii informatycznych i komunikacyjnych dla doskonalenia strategii zarządzania łańcuchem dostaw w organizacji wirtualnej, (w:) Systemy Wspomagania Organizacji 2013, (red.) T.Porębska-Miąc, H.Sroki, UE, Katowice 2013, ISBN 978-83-7875-144-1.
  • Palonka J., Porębska-Miąc T.: Social Recruiting – the use of Social Networks in the Recruiting Process, (in:) Cognition & Creativity Support Systems. Edited by M.Pańkowska, H.Sroka, S.Stanek, UE, Katowice 2013, ISSN 2083-8611.

Dodaj komentarz